مراحل ارائه بازخورد موثر ( قسمت دوم )

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

در مورد هدف خود واضح باشيد

خيلي از جنبه ها در طراحي سايت وجود دارد که شايد شما به آن زياد اهميت نمي دهيد .

شما با توجه به جنبه هايي که شايد اهميت چنداني نداشته باشد ، از آن ها دور مي شويد .

اين نوع جنبه ها فقط به خاظر علاقه شما است که به آن ها توجه مي کنيد .

با اين حال ، احتمالا شما عضو مخاطبيني نيستيد که طراحي سايت شما قصد دارد آن ها را جذب کند .

وقتي که داريد طراحي سايت را نگاه مي کنيد ، سعي کنيد خود را جاي مشتري قرار دهيد .

البته تا جايي که ممکن است اين کار را انجام دهيد .

نگاه به طراحي سايت از چشم ديگران به شما کمک مي کند بازخورد تجاري سازنده اي ارائه دهيد .

ارائه مثال

وقتي صحبت اين مي شود که مي خواهيد هر قسمت از طراحي سايت چگونه به نظر برسد بهترين راه براي اين که به خودمان بگوييم اين است که نشان دهيم .

يکي از مفيد ترين عناصري که از سمت مشتري ها دريافت مي کنيم مثال هاي رقابتي است .

همچنين عکس هاي لحظه اي از جنبه هاي طراحي از سايت هاي مشابه که آن را دوست دارند نيز مفيد است .

به طور مشابه ، ما مثال ها را با شما به اشتراک خواهيم گذاشت تا نظر شما را بدانيم .

و به ما کمک کنيد که پايه طراحي سايت را بسازيم .

صداقت بهترين سياست است

در مورد بازخورد خود کاملا رو راست باشيد و صادقانه صحبت کنيد .

از ايجاد تخلف نترسيد .

هميشه اولويت ما در طراحي سايت اين بوده است که محصولي تخويل دهيم که به انتظارات شما نزديک باشد .

اگر اين گونه نباشد ، اين مهم است که به ما اجازه دهيد بدانيم :

طراحي سايت ها را طوري اصلاح کنيم که مطابق ميل شما باشد .

پيشتاز بودن به صورت صد درصد در ابتداي کار به شما کمک مي کند که در اين راه طولاني از چيز هاي غير ضروري کم کنيد .

در قسمت بعدي در مورد دو موضوع ديگر در طراحي سايت صحبت خواهيم کرد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/7-steps-to-providing-effective-feedback-for-website-design-part-three/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *