مراحل ارائه بازخورد موثر

7 مرحله براي دريافت بازخورد موثر چيست ؟

عبارت طراحي يکي از بخش هاي يک پروژه است که بايد با همکاري بيشتري انجام شود .

اين بخش مي تواند کاملا کاربر را گول بزند که در طراحي سايت گشت و گذار کند .

ارائه يک بازخورد سازنده يکي از بخش هاي حياتي اين روند است .

اما اکثر اوقات مي تواند چيزي باشد که کل يک پروژه را سر پا نگه مي دارد .

به منظور اطمينان از يک نتيجه موفقيت آميز ، ارتباط شفاف مي تواند نکته کليدي در طراحي سايت باشد .

همچنين اين نيز مهم است که تمامي راه هاي ارتباطي براي هميشه باز باشد .

اين کار اجازه مي دهد همه بتوانند طراحي ها را در طي فرايند نقد و بررسي کنند .

با اين حال ، وقتي به مرحله دريافت بازخورد کيفيت مي رسيم نظر هايي مثل :

خلاق تر باشيد

به سادگي نمي تواند اين را دچار مشکل کند .

در اين جا هفت مرحله کليدي براي ارائه يک بازخورد مفيد و موثر در طراحي سايت شما آورده ايم :

مديريت سهامداران

وقتي به طور مشخص حرف از طراحي سايت مي شود ، اکثر اوقات در موردي که چند سهامدار وجود داشته باشد مطرح مي شود .

شايد شما يک مدير پروژه باشيد که به طور مستقيم با يک آژانس کار مي کنيد .

اما شايد هم اين طور باشد که شما با يک تيم بزرگ تر از مردم در سازمان خود کار مي کنيد .

هر کدام از آن ها مي تواند نظر يا تجربه قبلي داشته باشد که روي نرديک شدن وي به روند کار طراحي سايت تاثير مي گذارد .

شايد هم مدير عاملي وجود داشته باشد که نظر نهايي را بايد اعلام کند قبل از اين که يک پروژه طراحي سايت بتواند پيشرفت کند .

هر موقعيتي که مي خواهد باشد ، به عنوان اولين مرحله از اين روند :

مهم است که مشخص کنيد چه کسي در اين پروژه طراحي سايت شرکت خواهد داشت .

به همين ترتيب بايد مشخص کنيد چه کسي قدرت کنترل نامحدود و نظر نهايي را دارد .

براي اين که يک طراحي سايت موفق باشد بايد همه روي يک صفحه باشند و با يکديگر کار کنند .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/7-steps-to-providing-effective-feedback-for-website-design/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *