دلايلي که شما نياز به يک صفحه اصلي خيره کننده داريد چيست ؟
صفحه اصلي را بهينه کنيد
در قسمت قبلي در مورد سرتيتر قوي صحبت کرديم .
حالا مي خواهيم چند کلمه قوي را به شما معرفي کنيم تا در طراحي سايت استفاده کنيد .
يک سر تيتر قوي بسازيد
وقتي داريد يک سر تيتر قوي مي سازيد ، از خودتان سوال کنيد .
چه چيزي احساسات خواننده را تشديد مي کند ؟
چه چيزي آن ها را راضي مي کند که تصميم به کاري بگيرند ؟
از گيج کردن پرهيز کنيد
بسياري از صفحات اصلي در طراحي سايت ها پيغام هاي متناقض دارد .
اين مي تواند دکمه هاي دستوري يا پيغام اصلي باشد .
دکمه هاي دستوري طراحي سايت شما بايد استوار و روشن باشد .
مطمئن شويد که هدف مشخصي داريد وقتي که داريد پيغامتان را منتقل مي کنيد .
همچنين از بي نظمي در صفحه اصلي طراحي سايت خود دوري کنيد .
اين مورد باعث گيجي بازديدکنندگان شما مي شود .
ساده بگيريد .
انقدر جذاب نباشيد که بازديدکننده نداند از کجا بايد شروع کند .
از دکمه هاي دستوري براي پيشنهاد هاي ويژه خود استفاده کنيد
دکمه هاي دستوري شما در طراحي سايت چيزي است که که بازديدکنندگان شما را دلگرم مي کند .
درست مثل يک دعوت مي ماند .
با اين حال ، اجازه ندهيد که تمامي صفحه را اشغال کند .
شما همچنين مي توانيد فونت را عوض کنيد تا فريبنده تر عمل کنيد .
همچنين مي توانيد از عبارتي استفاده کنيد که بازديدکننده را جذب کند .
براي مثال داشته باشيد :
” اين جا کليک کنيد ” عبارتي نيست که به اندازه کافي قانع کننده باشد .
چطور است که از عبارت ” براي تحليل و بررسي رايگان کليک کنيد ” استفاده کنيد ؟
حالا شما توجه کاربر را به خود جلب کرده ايد .
نتيجه
به ياد داشته باشيد .
صفحه اصلي طراحي سايت شما مثل ميز جلويي شما عمل مي کند .
اين چيزي است که به مشتريان احتمالي شما خوش آمد مي گويد وقتي که از سايت شما بازديد مي کند ؟
بنابراين ، شما مي خواهيد نگاه اول مشتري خود را جذب کنيد و اين نگاه ادامه دار باشد .
چون نمي توانيد صفحه اصلي طراحي سايت خود را طوري طراحي کنيد که بازديدکننده را به مشتري تبديل کند :
مشتريان را به سادگي از دست ندهيد و آن ها را به رقيب واگذار نکنيد .
ابتکار عمل امروزي را بپذيريد و فروشتان را افزايش دهيد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/reasons-why-you-need-a-stunning-homepage-part-three-2/