آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت چهل و چهار )

نوار کيفيت – هميشه در حال افزايش – هميشه وابسته

سايت شما چقدر متناسب با علايق کاربر و محبوب است ؟

  • محبوبيت مثبت زياد مي تواند محتواي سئو ي شما را از کيفيت متوسط به کيفيت بالا برساند .
  • براي گوگل  آنقدر ها هم مهم نيست که ظاهر سايت چيست و به طور واضح به امتياز دهندگان دستور مي دهد که بر اساس ظاهر صفحه به سايت ها راي ندهند .
  • براي هر سايتي بايد راه مشخصي براي برقراري ارتباط با مديريت باشد تا رتبه بندي بالايي در سئو بگيرد .
  • مهم جلوه دادن تبليغات در سايت کار مناسبي نيست .
    • گوگل به طور شفاف مشخص پيشنهاد مي دهد که امتياز پاييني به اين صفحات داده شود .
    • گوگل از شما مي خواهد که در درجه اول سايت خود را براي يک تجربه جذاب بهينه کنيد و نرخ تبديل را اولويت دوم قرار دهيد .
    • بهينه سازان نرخ تبديل بايد اين مورد را در نظر داشته باشند . ما هم همين طور ! درسته ؟
  • خبر خوب براي طراحان سايت ، مديران محتوا و سئو کاران !
    • گوگل به طور واضح مي گويد :
      • اگر وبسايت اين حس را دهد که به طور کافي به روز نمي شود و براي هدفش نگهداري نمي شود ، احتمالا امتياز پايين در انتظار آن خواهد بود .
    • اين وبسايت بايد مشکلات خود را دوباره تصحيح کند .
    • اگر بقيه کار هاي به درد نخور انجام دهند شما در اوج خواهيد بود .
  • اگر شما قصد فريب دادن داريد ، مي خواهيد مخرب باشيد يا صفحاتي بدون هدف ارائه دهيد تا از طريق ترافيک رايگان سئو درآمد زايي کنيد ، گوگل با شما رفتاري دوستانه نخواهد داشت .
  • دامنه هايي که whois مرتبط دارند مي توانند امتياز پاييني براي کيفيت بگيرد .
    • مراقب باشيد که چگونه مردم را به سايت هاي خود هدايت کنيد .
  • پر کردن صفحه از کلمه کليدي مورد نظر توصيه نمي شود .
    • حتي اگر از مرحله الگوريتم ها نيز گذشته باشيد .
  • امتياز دهندگان کيفيت به دنبال محتواي سئو يي هستند که با کم ترين تغيير کپي شده است .
    • استفاده از اعتبار منبع اصلي راه مناسبي براي سئو نيست .
    • گوگل به اين گونه صفحات امتياز پاييني در کيفيت مي دهد .
  • گوگل چگونه مي تواند به يک صفحه که آن را بلاک کرده است اعتماد کند ؟
    • چگونه گوگل بايد به صفحه اي اطمينان کند که از خواندن عناصر آن محروم شده است ؟
    • خيلي مراقب باشيد که گوگل را از خواندن دايرکتوري هاي مهم محروم نکنيد .
    • فايل robots.txt را دوباه بررسي کنيد .
      • ببينيد چه صفحاتي را بلاک کرده ايد و دليل آن را هم پيدا کنيد .

در قسمت بعدي از آموزش سئو به رتبه بندي ها مي پردازيم .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-forty-four/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *