آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت سي و دوم )

منظور گوگل از کيفيت پايين چيست ؟

گوگل تاريخچه اي در مورد طبقه بندي سايت شما به عنوان نوعي موجوديت را دارد .

اين تاريخچه ي سئو هر چيزي که مي خواهد باشد .

شما دوست نداريد برچسب کم کيفيت روي آن گذاشته شود .

چه اين برچسب سئو توسط انسان قرار داده شود چه توسط الگوريتم باشد .

ارزيابان دستي احتمالا به صورت مستقيم روي رتبه ي سئو ي شما تاثير ندارند .

اما هر سيگنالي که به گوگل وابسته باشد و سايت شما را در سئو کم کيفيت نشان دهد :

بايد به شدت از آن دوري کنيد .

اگر داريد سايتي درست مي کنيد که بدون اعمال غير طبيعي براي سئو در گوگل رتبه بگيرد :

بايد با انتظارات گوگل در راهنمايي هايي در مورد رتبه دهندگان کيفيت آشنا باشيد .

گوگل مي گويد :

صفحاتي که در سئو کيفيت پاييني دارد جذاب و راضي کننده نيست .

يا در بعضي عناصر کمبود دارد که آن ها را از رسيدن به هدفشان باز مي دارد .

دليل کافي

در بعضي موارد از سئو دليل کافي وجود دارد تا به سرعت صفحه در بعضي مناطق پايين بيايد .

گوگل رتبه دهندگان کيفيت را مستقيما راه مي اندازد . بنابراين :

  • مقدار محتواي اصلي که راضي کننده نيست يک دليل کافي است تا يک صفحه در سئو کم کيفيت شناخته شود .
  • محتواي اصلي کم کيفيت يک دليل کافي براي کم کيفيت شناخته شدن يک سايت سئو است .
  • کمبود عناصر EAT به صورت مناسب يک دليل کافي است تا به يک صفحه سئو کم کيفيت گوييم .
  • محبوبيت منفي دليل کافي است تا به يک صفحه کيفيت کم نسبت داده شود .

چه صفحاتي کم کيفيت است ؟

وقتي بحث اين مي شود که توضيح داده شود يک صفحه کم کيفيت در سئو چيست :

گوگل مشخصا خيلي علاقه دارد تا کيفيت محتواي اصلي صفحه را مورد بررسي قرار دهد .

همان طور که قبلا اشاره کرديم گوگل اهميت بسيار زيادي به محتواي اصلي در صفحه مي دهد .

به طوري مي توان گفت که مهم ترين رکن در صفحه شما ، محتواي اصلي است .

اين محتواي اصلي چيزي است که به شدت به سئو ي سايت شما کمک مي کند .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty-two/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *