نکته : چه نوع تبليغاتي باعث آزار کاربران مي شود ؟
عنوان ها ، تبليغات و محتواي جايگزين مزاحم ، مخرب و گمراه کننده
عنوان ها ، تبليغات يا محتواي جايگزين گمراه کننده
ادامه صحبت هاي گوگل در اين مبحث از سئو را با يکديگر مي خوانيم :
- در نگاه اول ، تبليغات يا محتواي جايگزين به عنوان محتواي اصلي سئو ظاهر مي شود .
- بعضي کاربران شايد با تبليغات و محتواي جايگزين تعامل کنند و به اين باور برسند که همان محتواي اصلي سئو است .
- تبليغات جايي که کاربر انتظار دارد که کليک روي لينک او را به صفحه ديگري از همان سايت مي برد اما در حقيقت او را به سايت ديگري مي برد ، به عنوان محتواي جايگزين ظاهر مي شود .
- بعضي کاربران ممکن است سگفت زده يا گيج شوند وقتي که :
- روي محتواي جايگزين سئو يا لينک ها کليک مي کنند .
- البته اين اتفاق زماني مي افتد که اين کليک آن ها را به يک سايت کاملا متفاوت مي برد .
- تبليغات يا محتواي جايگزيني که که کاربر را جذب مي کند که روي عنوان ها ، عکس ها و يا متن هاي شوکه کننده و اغراق آميز کليک کند .
- اين موارد مي تواند باعث نا اميدي کاربر شود يا او را آزار دهد .
- اين اتفاق زماني مي افتد که :
- او روي لينک کليک کند و متوجه واقعيت شود و محتواي سئو کم تر جالب ببيند .
- عنوان صفحات يا لينک ها/متن هاي موجود در محتواي جايگزين که گمراه کننده است .
چيزي که در اين جا مهم است که بدانيد اين است که :
خلاصه : رتبه دهي پايين در سئو بايد براي تبليغات و محتواي جايگزين مخرب و مزاحم مورد استفاده قرار گيرد .
عنوان ها ، تبليغات يا محتواي جايگزين نيز مي تواند باعث دريافت يک رتبه پايين در سئو شود .
وقتي که داريد سايت ها را بررسي مي کنيد کلاه خود را قاضي کنيد .
انتظارات کاربر مي تواند بسته به هدف صفحه سئو شده و هنجار هاي فرهنگي متفاوت باشد .
منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-thirty/