آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بيست و پنجم )

ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب کاربر

مثال : آزمايش به کارگيري يک پنجره پاپ آپ

در آزمايش ما درباره استفاده از پنجره هاي پاپ آپ به نظر مي رسد واقعا اين سوال که :

چگونه بسياري از مردم يک پست را در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک مي گذارند ، جا انداخته شده است .

با اين که گوگل به بينابيني علاقه نشان داده است ( به ويژه در نسخه هاي گوشي سايت )

ما خيلي نگران هستيم که از يک صفحه پاپ استفاده کنيم .

که اين صفحه ، هدف اصلي سئو و بازديد از صفحه زيرين را از مبهم مي سازد .

اگر گوگل متوجه شود که کاربران از سايت سئو شده نارضايتي دارند اين موضوع مي تواند نتيجه بدي در رتبه يندي سئو ي سايت شما داشته باشد .

گوگل در سال 2015 گفت :

بينابيني هايي که مقدار قابل توجهي از محتوا را پنهان کند ،يک تجربه جست و جوي سئو ي بد را ارائه مي دهد .

ما در اين لحظه ، از يک صفحه پاپ آپ که قابليت خروج دارد استفاده مي کنيم .

اميدواريم تا زماني که کاربر اين دستگاه را مي بيند ، ابتدا با محتواي سئو جذب شود که براي آن وارد شده است .

من مي توانم اين راه را براي افزايش مشترکان سايت شما در سئو پيشنهاد کنم .

اگر نرخ تبديل کم تري ارائه ندهد :

اين روش نرخ تبديل يکساني در برابر پنجره هاي عادي پاپ آپ به شما مي دهد که در سئو اهميت دارد .

ما به عنوان يک سئو کار فکر مي کنيم :

خيلي معقول است که از تکنيک هاي تبديل بازديدکننده به مشتري استفاده کنيم .

البته اين تکنيک ها نبايد تاثير نا مناسبي در رتبه بندي سئو ي سايت شما در گوگل داشته باشد .

به نرخ تبديل اجازه ندهيد که سر راه هدف اصلي قرار بگيرد که بازديدکننده گوگل به خاطر آن در قسمت مشخضي از سايت قرار دارد .

ريسک نکنيد که گوگل نارضايتي هاي مشابه در سايت شما که سئو شده پيدا کند .

اکر سايت شما به اين شکل باشد قطعا در رتبه بندي سئو ي گوگل بهتر نخواهد شد و رتبه مناسبي از لحاظ کيفيت دريافت نخواهد کرد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty-five/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *