آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بيست و چهارم )

ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب کاربر

در قسمت قبل گفته بوديم که براي پنجره هاي پاپ آپ در سئو مثالي خواهيم آورد .

مثال : آزمايش به کارگيري يک پنجره پاپ آپ

پنجره هاي پاپ آپ در سئو واقعا اذيت کننده است .

به نظر مي رسد همه موافق اين موضوع هستند .

در اين جا آزمايش کوچکي آورده ايم که ما انجام داديم .

اين آزمايش روي زير مجموعه اي از صفحات انجام شده است .

آزمايشي که ببينيم آيا پنجره هاي پاپ آپ بازديدکننده را به ثبت نام ترغيب مي کند يا خير !

اين آزمايش سئو را انجام داديم زماني که براي چند ماه پست نگذاشته بوديم و ترافيک سايت ثابت مانده بود .

نتايج

نتايجي که از صفحات پاپ آپ در سئو به دست آمد :

پنجره پاپ آپدرصد تغييرات کلي
هفته اول روشنهفته دوم خاموش
دوشنبه4620173%
سه شنبه4823109%
چهار شنبه4115173%
پنج شنبه4823109%
جمعه5217206%

اين يک افزايش منصفانه در مشترکان ايميل سراسر جهان در اين آزمايش کوچک سئو است .

استفاده از يک پنجره پاپ آپ به نظر مي رسد که تاثير سريعي دارد .

ما براي چندين ماه اين آزمايش را تکرار کرده ام و اين فرم را فعال و غير فعال کرده ام .

نتايج به دست آمده مانند بالا بار ها و بار ها تکرار شد .

ما ترتيب بندي ها و دکمه هاي دستوري متفاوتي را امتحان کرديم که شامل پاپ آپ نمي شود .

آن ها هم به درستي کار مي کردند اما تا اندازه اي مشابه اين کار نتيجه مي دادند .

اما آن ها معمولا زمان بيشتري مي گيرند تا گسترش يابند .

به جاي آن ها مي توانيد از افزونه استفاده کنيد .

ما هم واقعا پنجره هاي پاپ آپ را در سئو دوست نداريم .

زيرا از دسترسي به سطح وب جلوگيري مي کند .

اما اين واقعا عقلاني نيست که دست از همگي تکنيک ها برداريم .

چون هر کدام بالاخره ايراداتي دارد .

در قسمت بعدي بيشتر در مورد اين آزمايش سئو توضيح خواهيم داد .

براي رسيدن به موفقيت بايد بتوانيد همه تکنيک هاي ساده و تميز سئو را به کار گيريد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty-four/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *