آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بيست و ششم )

نکته : تجربه کاربري در دستگاه هاي متفاوت و صفحات مختلف

تجربه کاربري يک قسمت بزرگ از موفقيت سئو يا بهينه سازي موتور هاي جست و جو در سال 2019 است .

همچنين اين مورد به عنوان يکي از عوامل مهم در الگوريتم پانداي گوگل شناخته مي شود .

وقتي که در مورد طراحي سايت در سال 2019 فکر مي کنيد ، شما بايد در نظر بگيريد که هر عنصر مشخص در کجاي صفحه قرار مي گيرد .

مخصوصا قسمت تبليغات را ويژه در نظر بگيريد .

گوگل به شما مي گويد که آيا تبليغات سايت سئو شده ي شما باعث آزار کاربران مي شود !

اين موضوع مي تواند تاثير به سزايي در ترافيک سئو ي سايت شما داشته باشد .

تبليغات آزار دهنده در صفحات سايت سئو شده ي شما يک مشکل بزرگ براي کاربران و احتمالا گوگل بوده است .

حتي اگر هم باعث درآمد زايي شما باشند ، نمي توان مشکل آن ها را در سئو ناديده گرفت .

چه تبليغاتي آزار دهنده است ؟

  • تبليغاتي که به شکل غير قابل انتظار آهنگ با صداي بلند پخش مي کند .
  • پاپ آپ هايي که روي چيزي ظاهر مي شود که ما به دنبالش هستيم .

به طور مشخص تجربه هاي اذيت کننده در سايت هاي سئو شده ممکن است باعث شود مردم به بلاک کننده تبليغات روي آورند .

وقتي که تبليغات بلاک مي شود ، منتشر کنندگان اين سايت ها نمي توانند پولي به دست آورند .

گوگل در ويدئويي در سال 2017 بيان کرد :

يک نظر سنجي در مورد صد ها تجربه ي پيوسته از تبليغات براي تبليغات بهتر نشان داده است که :

مردم از همه تبليغات متنفر نيستند .

آن هايي را دوست ندارند که آزار دهنده است .

حذف اين نوع تبليغات از سايت سئو شده شما مي تواند تفاوت بزرگي را رقم بزند .

گزارش جديد از تجربه تبليغات در کنسول جست و جوي گوگل

اين گزارش يکي از بخش هاي موجود در کنسول جست و جوي سئو ي گوگل است .

متن گزارش را براي شما آورده ايم :

با پيدا کردن تبليغات آزار دهنده و جايگزين کردن آن ها با تبليغات مورد پسند کاربران ، کار خود را آسان تر کنيد .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty-six/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *