آموزش سئو براي تازه کاران در سال 2019 ( قسمت بيست و سوم )

ايجاد تعادل بين نرخ تبديل با قابليت استفاده و جذب کاربر

براي مثال پنجره هاي پاپ آپ و خودکاري که باز مي شود را در سئو در نظر بگيريد .

با توجه به سخنان توسعه دهنده قابليت استفاده در سئو ، Jakob Nielson ، نود و پنج درصد از بازديدکنندگان :

از اين پنجره هاي پاپ آپ و پنجره هايي که غير ارادي در سايت هاي سئو باز مي شود متنفر هستند .

مخصوصا آن هايي که شامل تبليغات ناخواسته در سئو است .

در حقيقت ، پنجره هاي پاپ آپ به طور دائم به عنوان اولين رتبه در ليست بد ترين تکنيک تبليغات در سئو انتخاب شده است .

اين تبليغات از چندين سال پيش براي سايت هاي سئو شده به وجود آمده است .

طرفداران موجود براي دسترسي وبسايت سئو شده اشاره مي کنند :

  • باز کردن يک پنجره جديد از مرورگر بايد با اختيار کاربر باشد .
  • پنجره هاي پاپ آپي که باز مي شود نبايد صفحه ديد کاربر را مختل کند .
  • همه لينک ها به صورت پيش فرض بايد در همان پنجره باز شود .
    • يک استثنا وجود دارد . با اين حال ممکن است بعضي صفحات شامل ليستي از لينک ها باشد .
    • اين در بعضي مواقع راحت تر است تا هر لينک در صفحه جداگانه باز شود .
    • با اين کار کاربر مي تواند به سرعت به صفحه قبلي برگردد .
    • حتي در بعضي مواقع اين پيشنهاد خوبي است که به کاربر گوييد اين لينک را در صفحه جديد باز کن .
  • به بازديدکننده بگوييد که آن ها قرار است با يک صفحه پاپ آپ مواجه شوند . ( از تگ title استفاده کنيد )
  • پنجره هاي پاپ آپ در همه مرورگر ها کار نمي کند .
  • آن ها براي کاربر دلسرد کننده هستند .
  • به کاربر يک جايگزين ارائه دهيد .

با اين حال ، يک حقيقت تلخ براي طرفداران دسترسي و قابليت استفاده اين است که :

بشنوند که پنجره هاي پاپ آپ در سئو مي توانند به صورت موفقيت آميز مورد استفاده قرار گيرد .

براي مثال مي توان فرم هاي ثبت نام را به اين شکل درآورد .

در قسمت بعدي اين آموزش سئو به شما خواهيم آموخت که چگونه مي توان استفاده مفيدي از آن داشت .

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seo-tutorial-in-2019-part-twenty-three/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *